Tis hier fantastisch!!! Tingelingeling! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu Tis hier fantastisch!!! Tingelingeling! - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

Tis hier fantastisch!!! Tingelingeling!

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

22 September 2007 | Spanje, Málaga

Kom zojuist terug van een geweldig dagje beach!
Lekker zonnetje, perfect temperatturtje van het zeewater en mijn grote Cambodjaanse badlaken! Dat was genieten mensen!

oeps, ik geloof dat ze de boel hier willen gaan sluiten, de rest van het verhaal krijgen jullie dus nog.
Ik ga ff douchen.
Toedelidokie! Tingelingeling!

• 22 September 2007 - 16:59

Wiets:

Ben blij dat het zo mooi weer is !!! Vandaag hebben we hier ok een dagje zon gestolen maar morgen volop hollands.. althans het weerbericht !! Geniet ervan

• 22 September 2007 - 20:58

Marientje:

Ha reiziger!
    fijn dat je het zo naar je zin hebt
    en jammer dat het er al weer bijna opzit.
    niet te bruin terug komon he, er zijn mensen die daar niet zo goed tegen kunnen!Wij zijn net terug van een avondje wokken was heerlijk.nu snel naar bed uitbuiken ha ha.
    Nou schat geniet er nog even van en ik zie je gauw!

dikke knuffel.

• 23 September 2007 - 12:06

Simon:

Neem je de zon wel even mee terug naar NL, wordt hier weer slechter helaas. Veelp plezier nog de laatste uurtjes!

• 09 December 2007 - 12:39

Marcel Boontjes: