31 graden! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu 31 graden! - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

31 graden!

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

03 Mei 2009 | Spanje, Valencia

Daar ben ik weer, dit keer vanuit Valencia. Ik weet het.... sommige van jullie wisten niet eens dat ik weer op pad ging maar het is ook zoooooooooooo druk geweest de laatste tijd.... ach je kent het wel...

Valencia dus, 31 graden, tapas en strand.... wat wil je nog meer???? uhhh een bad in een rustig hotelletje ipv een hostel waar je je kamer met 3 anderen moet delen misschien. Dadelijk maar eens op zoek gaan.

Gisteravond rond een uur of 10 aangekomen en heb toen niet veel meer gedaan.
Vanochtend lekker uitgeslapen en voor de meute opgang kwam heb ik lekker kunnnen douchen en ben ik gaan ontbijten in de stad. Om 12 uur ben ik meegegaan met een rondleiding van ongeveer 2 uur in het historish centrum van de stad. Erg leuk! Inmiddels vrienden gemaakt en ben samen met Ramon naar het moderne deel van de stad gegaan. Heel mooie gebouwen en gaaf dat ze allemaal bijelkaar staan in een groot park. Ze hebben hier de rivier de Turia drooggelegd en daar hebben ze nu een mooi park van gemaakt waar veel mensen naar toe komen. Er zijn ook sportvelden te vinden enzo, je loopt er gewoon onder de bruggen door. heel apart.
Ik ben nu net terug in de hostel en moet iid even opzoek naar een andere verblijfsplaats óf besluiten om hier nog even te blijven. Ik ga at rondkijken.
Morgen zijn de winkels open en kan ik dus de zonnebrand halen die ik thuis niet meer had en verantwoord naar het strand gaan. hmmmm kijk er al naar uit.

Ik schrijf jullie morgen wel weer.
Dikke knuffel Cathelijne

ps. vanwege hoge bel-en smskosten antwoord ik niet op ieder smsje

  • 03 Mei 2009 - 16:56

    P En M ,:

    Als van ouds!!!!!!
    Hadden de dames uit Rusland te veel gedronken of wil je gewoon een kamer voor je zelf??
    Geniet maar lekker voor je het weet ben je weer thuis.Vandaag 1ste zondag van mei. Zijn zoals altijd naar den Bosch geweest. Kaarsje voor jouw opgestoken en na de kerk de kroeg in natuurlijk.
    Knuffel.

  • 03 Mei 2009 - 17:05

    Hilde (jaloers!) :

    Potverdikkie Cathelijne!!
    Goed bezig joh...mmmm... lekker er ff op uit.
    Als ik dit lees krijg ik helemaal de kriebels.. ik wil ook!!!!
    Heb vd week een ticket geboekt naar Vietnam vervolgens Cambodja en daarna heerlijk relaxen op die vervelende eilandjes in Thailand (je kent ze wel!)

    Nou meissie, GENIET ERVAN!! Have lots of fun!!

    XX

  • 03 Mei 2009 - 17:10

    Cathelijne:

    Even nog snel een berichtje voordat m´n minuten op zijn.
    Ik heb zojuist een double room in het centrum voor mezelf geboekt.. pfffff doe maar luxe! Ik vind dat ik het verdien!!
    HOEZO LIEF ZIJN VOOR JEZELF hihi
    XXX

  • 03 Mei 2009 - 17:30

    Joost:

    Goed zo! Fijn dat je een nieuwe hotelkamer hebt gevonden.

    Veel plezier morgen op het strand! Ik ben heel benieuwd naar de foto's en de verhalen.

    Geniet lekker van deze dagen in Valencia.

    Liefs, Joost

  • 04 Mei 2009 - 07:46

    Pieter:

    Dit klinkt allemaal heel goed. Geniet er lekker van! Ik vind de site leuk alleen staat er ook op over hoeveel dagen je weer terug bent. Voor ons is dat leuk maar voor jou lijkt het me wat minder. Nogmaals geniet lekker de komende 3 dagen. Groeten Pieter

  • 04 Mei 2009 - 12:58

    Eefje:

    ja hoor, daar het je het al: ben jaloers!
    Geniet! Dikke kus, Eefje

  • 04 Mei 2009 - 14:14

    Mam :

    Bezorgde moeders willen graag een adres van je.Weet maar nooit!!! Alleen de naam van je hotel is genoeg.
    knuffel. mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Valencia

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2009

Valencia

05 Mei 2009

Even heel snel

04 Mei 2009

dagje strand

03 Mei 2009

31 graden!

23 April 2009

Valencia
Cathelijne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 30638

Voorgaande reizen:

02 Mei 2009 - 07 Mei 2009

Valencia

04 Juli 2006 - 08 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: