dagje strand - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu dagje strand - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

dagje strand

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

04 Mei 2009 | Spanje, Valencia

Daar ben ik weer even.
Ik ben vandaag verhuisd naar Hostal El Cid, calle Cerrajeros 13. Dit even voor de bezorgde moeder. Het leuke (lees vermoeiende) is hier dat de straatnamen in het Valenciaans staan aangeschreven en op de kaart die je krijgt (en ik heb inmiddels een engelse te pakken) staat het allemaal in het Castelaans. Erg handig om dan je weg te zoeken. Je begrijpt, ik heb al aardig wat extra rondjes gelopen.
Mijn hotelletje is ok. Een groot bed voor mij alleen zonder dat er iemand boven me ligt of dat ik mijn hoofd stoot aan het bed boven mij. ERG FIJN. En ja, de badkamer moet ik delen maar er is een BAD(je). Dat moet ik dadelijk zeker even uitproberen.
Vandaag niet veel bijzonders gedaan verder. Lekker naar het strand geweest. Ik denk dat dit wel iets wordt van mijn vaste programma. ´s ochtends wat rondlummelen in de stad en ´s middags naar het strand zodat ik zo rond een uur of 7 weer terug ben, kan gaan relaxen voordat ik weer ga eten...... GETSIE wat is vakantie toch NAAR!

Dikke knuffel van mij

  • 04 Mei 2009 - 17:39

    Eefje:

    Catalaans, ojaaa dan moet je deze zeker even gaan gebruiken: si us plau!
    (lijkt dus erg op Frans he? s'il vous plait) maar ze waarderen het zeer! ; )
    Verder wilde ik ook het 31 graden gevoel hebben dus was met blote benen op de fiets vandaag brrrrr
    Morgen naar Eli Paperboy Reed in Nijmegen...met Alex hihi. Hasta luego guapa!

  • 04 Mei 2009 - 18:02

    Eefje:

    Catalaans, ojaaa dan moet je deze zeker even gaan gebruiken: si us plau!
    (lijkt dus erg op Frans he? s'il vous plait) maar ze waarderen het zeer! ; )
    Verder wilde ik ook het 31 graden gevoel hebben dus was met blote benen op de fiets vandaag brrrrr
    Morgen naar Eli Paperboy Reed in Nijmegen...met Alex hihi. Hasta luego guapa!

  • 04 Mei 2009 - 19:02

    Mama:

    Hoe bruin ben je al???
    Gaat goed met je zo te horen.Nu ik het adres heb denk ik er aan nog even langs te komen?????
    Maar niet doen he?
    Knuffel.

  • 04 Mei 2009 - 20:50

    Joost:

    Nou dat klinkt allemaal fantastisch. Lekker ontspannen maar... en op z'n tijd voldoende eten en drinken he? ;-)

    Ik ben vanavond met de mannen de vrijgezellendag voor Marcel wezen voorbereiden. Was erg gezellig, het wordt een mooie dag.

    Morgen ga ik met Jens bevrijdingsdag vieren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Valencia

Valencia

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2009

Valencia

05 Mei 2009

Even heel snel

04 Mei 2009

dagje strand

03 Mei 2009

31 graden!

23 April 2009

Valencia
Cathelijne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 30641

Voorgaande reizen:

02 Mei 2009 - 07 Mei 2009

Valencia

04 Juli 2006 - 08 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: