Even heel snel - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu Even heel snel - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

Even heel snel

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

05 Mei 2009 | Spanje, Valencia

Want ik moet ongelooflijk naar de WC maar mijn huisje is bij de buren, iets verderop in de straat en daarvoor moet ik 4 hoog klimmen. Dat is normaal niet zo erg maar na een wijntje bij het eten ,dat voor het eerst hier maagvulling was, gaat dat toch iets minder snel dan dat ik wil en als ik eenmaal de berg beklommen heb zie ik het niet meer zo zitten om weer af te dalen.... alhoewel.... voor een lekker ijsje is het misschien nog wel de moeite waard.

Anyway, veel geleuter om niks.
Vandaag lekker geshopt en een paar uurtjes naar het strand geweest. Morgen nog even kijken of ik echt de hele dag naar het strand ga of me toch maar cultureel bezig ga houden. Ik weet het nog niet. Als ik hoor dat het bij jullie regent... hmmm dan klinkt het strand wel ERRUGG lekker. Jullie horen het morgen wel.

A Luego mensen!

• 05 Mei 2009 - 20:41

Cathelijne:

Ik zie ophet weerbericht dat het morgen 27 graden wordt.....
    Vamos a la Playa!!!!

• 05 Mei 2009 - 21:11

Mama:

Het regent het is koud en de open haard brand.
    Dat is het weer in ons kikker landje.
    Conclusie,plak er nog een paar dagen aan vast of breng de zon mee naar hier.
    Knuffel,
    mama.

• 06 Mei 2009 - 06:36

Mama:

De open haard brandt nog steeds, maar nu met dt.Foutje.
    kus.