Regen maar toch licht verbrand - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu Regen maar toch licht verbrand - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

Regen maar toch licht verbrand

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

27 Juli 2006 | Vietnam, Hoi An

Sta ik vanochtend bepakt en bezakt klaar om naar het strand te gaan. REGENT HET! Het is toch niet te geloven! Nouja, dan maar op mijn gemak ontbijten en hopen dat het snel droog word. Ik heb wat over de markt geslenterd en heb daar weer, zoals gewoonlijk, mijn ogen uit gekeken.
Gelukkig duurde het niet al te lng eerdat het droog was dus heb ik een fiets gehuurd en ben de richting op gaan fietse die mij verteld was. Het was maar 4 km dus ik was er zo en heb maar 2x de weg hoeven vragen.
Heerlijk op het strand gelegen. Ondanks de regen tussendoor ben ik toch nog en beetje verbrand. Raar maar waar.

Heb zojuist de meeste kleren opgehaald die ik had laten maken en ik moet zeggen dat ze erg goed hun best hebben gedaan. Zelfs mijn schoenen zijn gaaf geworden!!!! Ik ben er erg blij mee.
Morgen nog een dagje strand en lekker relaxen en dan misschien zaterdag nog heel even. Zondag gaat de tocht weer verder naar het zuiden.
Kus Cathelijne

  • 28 Juli 2006 - 10:42

    Cathelijne:

    Heb niet veel te melden vandaag. Buiten dat het goed gaat (zoals gewoonlijk). Heb vandaag weer lekker aan het strand gehangen. Wilde ik lekker onder een rieten parasolletje gaan zitten werd ik toch weggestuurd! Nou ja zeg! Dit omdat ik alleen was. Ik mocht alleen blijven als ik voor 4 stoelen zou betalen. BELACHELIJK! nou een palmboom doen ook zijn werk hoor. De groeten! Ik ga nu even mijn laatste kleren ophalen en genieten van een paar echte Vietnamese loempia's. Kus en tot morgen!

  • 28 Juli 2006 - 20:47

    Viv:

    Hi sis,

    Ik weet dat nederlanders altijd wat te zeuren hebben over het weer.... Zo hadden we deze week de warmste dag in 500 jaar, en vandaag heb ik de grootste hagelstenen ooit gezien! We waren net klaar met bbq-en op de camping bij pa en ma toen 't met bakken uit de hemel kwam vallen. Even later ging het ook hagelen. De stenen waren zo groot dat ze niet eens meer rond waren. Na een half uur stond de hele camping blank. Het was net een meer. Grappig dat iedereen naar buiten gaat zodra het weer bijna droog is. Een paar mensen hadden schade, maar wij hebben het er goed vanaf gebracht. Isa en Camiel hebben vervolgens een half uur in de plassen lopen stampen; de laarzen zaten vol met water en de sokken kon je zo uitwringen.
    Verder alles goed hier; weinig nieuws. 1e weekje werken zit er al weer op en we zijn nu halverwege de schoolvakantie. Dit weekend nog plannen om naar de dierentuin te gaan. Heb jij nog spannende dieren gezien?
    Groetjes weer....

    Kus,
    Viv.

  • 30 Juli 2006 - 12:19

    Nat:

    also...ein wenig verstanden! sollte auf italienisch schreiben!!!?
    bussi bussi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hoi An

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 September 2008

40 jaar getrouwd

24 Juni 2008

Nog 4 weken!!!

22 September 2007

Tis hier fantastisch!!! Tingelingeling!

21 September 2007

¡Ola!

28 Juli 2007

Daar ben ik weer!
Cathelijne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 30612

Voorgaande reizen:

02 Mei 2009 - 07 Mei 2009

Valencia

04 Juli 2006 - 08 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: