Foto's - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

18 Juli 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Tja, er valt weinig toe te voegen aan deze foto's. We hebben eergisteren een geweldige game drive gehad in Welgevonden, het gebied waar wij opuit kijken vanaf bijna ieder plekje van de lodge. We hebben veel neushoorns gezien en we konden echt super dichtbij komen! De krassen op de kop van het beest kon je duidelijk zien. Echt fantastisch!!!
Verder alles goed. We hebben 2 warme, kortebroeken, dagen gehad. Nu is het iets minder warm. Ok luitjes, geniet van de foto's. Liefs Cathelijne

• 18 Juli 2007 - 13:47

Papa:

Inderdaad mooie plaatjes.
    Hier is het weer ook maar lalala. Soms zelfs erg benauwd. Je planten doen het uitstekend tot op heden. Mama heeft ze even van nieuwe grond voorzien.Maandag gaan wij met de caravan weg, maar dan blijven we onderweg van je op de hoogte.
    Groetjes aan Joris en veel plezier

• 18 Juli 2007 - 14:20

Mama:

Hebben die neushoorns daar wel genoeg te eten? Je kunt hun ribben tellen. Kom niet zo mager terug.!!!!!! Ook niet te dik!!!!
    Prachtige plaatjes,vooral als je ze zelf in het echt gezien hebt.Ik weet het nog van onze Afrika reis, was ook genieten. groetjes voor jullie,kus mama.

• 19 Juli 2007 - 21:45

Lucy And Fam:

Bedankt voor je berichtje. Kei mooi die foto,s. We hebben ook een weblog gemaakt. (www.vanosjes.waarbenjij.nu) Ik hoop alleen dat we af en toe gebruik kunnnen maken van een pc. Jammer dat we je niet zien in Africa maar als we allebei in nederland zijn zullen we eens goed napraten over alle indrukken.

• 20 Juli 2007 - 13:12

Marjo:

Lieve Cathelijne!

inmiddels ook weer heelhuids thuis uit Kroatië ben ik met veel plezier jouw en Hilde's berichten aan het lezen. Dat het niet zo warm is bij jou kon ik al opmaken uit de weerberichten in de krant. Hoop voor jou dat het beter wordt!
    Wens je nog veel plezier, doe Joris ook de groeten en geniet ervan !

Liefs,
    Marjo

• 21 Juli 2007 - 17:47

Simon:

zeg meissie, doe je wel voorzichtig?!

Denk je wel aan het spreekwoordelijke van paard vallen en er weer op klimmen. Anders durf je zo nooit meer te rijden daar!