Home sweet home - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

08 Augustus 2006 | Nederland, Hedel

Ik ben weer op Nederlandse bodem. Raar maar waar. Wel heerlijk om opgehaald te worden door de familie en natuurlijk Henri. Fijn om te weten dat iedereen weer blij is om me te zien.

Het is ondertussen wel weer even wennen hier. Het is KOUD! ik mis toch minstens een graad of 20. De wegen zijn hier weer rustig en zonder getoeter. Boodschappen doen is DUUR. Bij het koken meteen het vlees laten verbranden (toch nog maar een keer noodlesoup gegeten). Wel weer heerlijk om in je eigen douche te staan, op je blote voeten en een fatsoenlijke straal ipv de mieserige straaltjes waar je soms moeite voor moest doen om nat te worden, dit was erg leuk als je je haren moest wassen. En niet te vergeten, de douche heeft hier weer TWEE knoppen, koud en warm (HEET in dit geval). En wat dacht je van een bruine boterham met kaas? Lekker hoor!
Verder was het raar om mijn spullen weer te zien, ik heb het eigenlijk helemaal niet gemist. Dacht zelfs dat Henri mijn woonkamer had veranderd, kon niet meer herinneren hoe het allemaal stond. Volgens mij betekend dit dat ik toch wel het e.e.a. weg kan doen. HA dat wordt een makkie bij de volgende verhuizing.

Ik ga dadelijk lekker slapen in mijn EIGEN zachte bed en ga eens nadenken over wat ik allemaal heb meegemaakt de afgelopen weken. Ik vind het wel heel erg leuk om te merken dat er zoveel mensen mijn verhalen hebben gevolgd! Er is wel meer dan 7000 keer op mijn site gekeken!!! Nu weet ik natuurlijk niet hoe vaak mijn moeder achter de computer is gekropen om te checken of er al een mailtje was. hihi niet erg mam, ik vind je toch wel lief!!

Van alle reisverslagen en foto's ga ik een mooi boek maken, dus wie zin heeft in nog meer verhalen en foto's of gewoon zin heeft om weer bij te kletsen... kom gerust langs! Neem er wel de tijd voor want ik heb toch minstens 7 cd's vol met foto's.
Dikke knuffel, dit keer uit Hedel. En bedankt dat jullie me zo trouw gevolgd hebben! Ik heb een fantastische reis gehad!
Liefs Cathelijne

  • 08 Augustus 2006 - 20:18

    Nathalie:

    Fijn dat je weer heelhuids terug bent meissie!
    Liefs van Nathalie

  • 10 Augustus 2006 - 19:41

    Mama:

    Leuk om te lezen dat je blij met ons was. Houden zo !!!!!
    Wij zijn morgen weer in het Brabants. We hebben het heel gezellig gehad , het weer begint wat minder te worden dus we hebben er nu even genoeg van. liefs en tot kijk. mama.

  • 12 Augustus 2006 - 14:03

    Simon:

    Raindrops are falling on my head....
    haha welkom thuis!

  • 24 Augustus 2006 - 20:02

    Joy Freriks:

    hallo cathelijne
    Wat heb jij een geweldige reis gemaakt.Ik heb al je foto's bekekenen je verhalen gelezen.
    Geniet maar lekker na.tot snel.groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hedel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 September 2008

40 jaar getrouwd

24 Juni 2008

Nog 4 weken!!!

22 September 2007

Tis hier fantastisch!!! Tingelingeling!

21 September 2007

¡Ola!

28 Juli 2007

Daar ben ik weer!
Cathelijne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 30634

Voorgaande reizen:

02 Mei 2009 - 07 Mei 2009

Valencia

04 Juli 2006 - 08 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: