Nog maar een paar nachtjes...... - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu Nog maar een paar nachtjes...... - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar nachtjes......

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

28 April 2007 | Nederland, Hedel

Nog een paar dagen en ik mag weer op reis! Dit keer ga ik naar Zuid Afrika!!!!

Waar verliefde kriebels je wel niet allemaal hen kunnen brengen.

Joris is dit keer de reden voor mijn reis. We hebben elkaar nu een paar weken hier in Nederland gezien maar ben nu ook wel erg nieuwsgierig naar zijn leven daar. Is ie daar nog steeds zo leuk of heeft hij hier de mooie schijn opgehouden??? hahaha! Over een week ofzo zalik daar toch wel achter zijn. Ik verheug me in iedergeval ENORM om hem weer te zien en dat daar nou weer een reisje aan vast zit.....achja... er zijn ergere dingen!

Ik hoop deze 2 weken wat berichten te kunnen schrijven en jullie wat foto's te laten zien. Het idee is er maar of het ook gaat lukken dat weet ik nog niet. Ik doe mijn best.
Dikke kus en tot snel!
Liefs Cathelijne

  • 28 April 2007 - 18:51

    Wiets:

    hey cathelijne !!!

    heel veel plezier !! en ja veel fotos maken .. we zijn nieuwsgierig !!! hehe hoeplijk zijn er meer tripjes aan verboden !! heh eveel plezier !!
    wiets

  • 28 April 2007 - 19:00

    Nathalie:

    Hey Caatje!

    Geniet ervan! En hopelijk kom je met net zoveel vlinders in je buik terug als dat je heen gaat!!

    Liefs van Nathalie

  • 29 April 2007 - 19:28

    Mama:

    Lieve Loentje.
    Daar gaan we weer.
    Geniet samen van deze vakantie en maak r iets moois van.
    Knuffels van de Vinkenslag.

  • 01 Mei 2007 - 08:00

    Arie Safari:

    Hi meissie!

    Dat klinkt errug goed allemaal!!! :-)
    Kbel je vanavond om nog ff bij te kletsen, voor je gevlogen bent. groetjes aan Daktari!
    ;)
    Liefs,
    Jasper

    PS leuk die bekende namen hier te zien!

  • 03 Mei 2007 - 22:41

    Joleen:

    Hai collega! Zo heeft ieder mens zijn unieke dingen die hij/zij mee maakt! Ik gun je een gave tijd en alles waar je op hoopt! Geniet met volle teugen!
    Verder; wat een gave website!
    Heel veel plezier en romantiek gewenst!
    Joleen

  • 04 Mei 2007 - 21:15

    Vinkenslag 15,:

    Gehoord van Vivian dat je goed aangekomen bent.
    Geniet !!!!!!
    knuffel, mama.

  • 05 Mei 2007 - 13:11

    Hilde:

    Hey Caatje,

    Je bent inmiddels al in het verre zuiden gearriveerd.... Bedankt voor je sms gister! Heel attent!
    Voor mij nu ook eindelijk vakantie..
    Heel veel pleziertjes maken daaro enneh... je ziet maar wanneer je terugkomt.

    Liefs Hilde

  • 05 Mei 2007 - 17:15

    Lucy:

    Hoi Cathelijne,
    En heb je goed gevlogen? Heel veel plezier in Zuid-Afrika en veel foto's maken.We zijn erg nieuwsgierig (moeten nog ruim 2 mnd wachten)

    Groetjes Lucy

  • 06 Mei 2007 - 09:31

    Anne:

    Ha meisje!
    Leuk dat we hier al jouw belevenissen kunnen lezen. Hoewel..niet alles natuurlijk. De details bewaren we voor later ;-)
    Veel plezier, geniet ervan!

    Liefs,

    Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hedel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 September 2008

40 jaar getrouwd

24 Juni 2008

Nog 4 weken!!!

22 September 2007

Tis hier fantastisch!!! Tingelingeling!

21 September 2007

¡Ola!

28 Juli 2007

Daar ben ik weer!
Cathelijne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 30626

Voorgaande reizen:

02 Mei 2009 - 07 Mei 2009

Valencia

04 Juli 2006 - 08 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: