South Africa here I am!!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu South Africa here I am!!!! - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

South Africa here I am!!!!

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

06 Mei 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Jeahhhhhhh! daar ben ik eindelijk.Alweer leuk te zien dat er weer mensen zijn die benieuwd zijn naar wat er hier allemaal gebeurt.
Vrijdagavond aangekomen na een lange vlucht van ruim 10 uur. Na natuurlijk veel te lang gewacht te moeten hebben mocht ik eindelijk door de douane, naar JORIS!!!! hehe wat waren we blij elkaar weer te zien. Helemaal goed na zoveel weken. We zijn snel naar een hotel van een vriend van hem gereden en de vakantie kon beginnen.
Zaterdag zijn we naar Maurice, een goede vriend van Joris, gegaan voor een brunch. Hij en zijn vriendin Gaby hebben ons meegenomen om lekker te gaan eten. Erg gezellig en wat blijkt, Gabi gaat zaterdag ook naar Beadex. Leuk want dan ben ik dus niet helemaal alleen. Wie weet gaan we de avond van te voren ook wel wat eten samen. Maurice zit in Durban, bij Joris op de beurs. We zullen zien.
Vanacht in Dullstroom geslapen op een een of ander Estate. MOOOOOOOOOIIIIII! maar erg koud! Heb ik al weken in Nederland geen jas meer aangehad, en dus ook niet meegenomen, is t me er een partijtje koud. We hadden een openhaard op de kamer die toch rap is aangemaakt. Het hotel lag erg mooi. Dullstoom staat bekent voor hun verse forellen. Je kunt je eigen avondeten dus zelf vangen.

Vandaag eigenlijk de hele dag gereden. Tussendoor op enkele plekken gestopt voor prachtige uitzichten. Ik heb de foto's nog nieteens bekeken (we zijn net thuis in Phalaborwa). Een schitterende rit en elkaar weer wat beter leren kennen (heb uiteindelijk dan toch even mogen rijden).
Nu dus thuis in zijn huis. Groot en mooi meer kan ik er nog niet van zeggen, oja door een man ingericht misschien hihi. Dadelijk even wat eten en dan morgen op safari. Ik ben erg benieuwd. Tot nu toe bevalt t me hier uitstekend!
Ik zal zo even kijken hoe het zit met de foto's.
Dikke kus from Africa.
Liefs Cathelijne

  • 06 Mei 2007 - 16:42

    Papa En Mama:

    Super dat jullie het allebei zo leuk vinden.!!!!!!!
    We kijken uit naar de foto's.
    groetjes kus pa en ma.

  • 06 Mei 2007 - 17:45

    Viv:

    Dat klinkt goed allemaal! Ben ook erg benieuwd naar de foto's. Ondertussen ben ik een boek aan het lezen over Zuid Afrika, want je weet maar nooit.... Zorgen jullie er maar voor dat ik het boek niet voor niets lees....;-))

    Hoogtepunt van onze dag: Isa is zonder zijwieltjes naar de speeltuin gefietst. Ook leuk, toch?

    ikke kus van je zus (& co)

  • 06 Mei 2007 - 19:30

    EJ, Marina En Anthe:

    We wisten wel dat je Afrika mooi zou vinden. Heel veel plezier tijdens je uitgebreide kennismaking. En wij zijn ook benieuwd naar foto's! Wist je trouwens dat wij ook in Dullstroom hebben overnacht?

  • 07 Mei 2007 - 19:06

    Nathalie:

    Ach.. dat is toch niet zo erg als het koud is? Er zijn vast wel leuke manieren te bedenken om het weer warm te krijgen :-P hihi...
    Ik ga snel verder lezen bij je tweede berichtje!

    Groetjes van Nathalie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 September 2008

40 jaar getrouwd

24 Juni 2008

Nog 4 weken!!!

22 September 2007

Tis hier fantastisch!!! Tingelingeling!

21 September 2007

¡Ola!

28 Juli 2007

Daar ben ik weer!
Cathelijne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 30634

Voorgaande reizen:

02 Mei 2009 - 07 Mei 2009

Valencia

04 Juli 2006 - 08 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: