hele dag op safari - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu hele dag op safari - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

hele dag op safari

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

08 Mei 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

Jeetje dat was al vroeg. Om half 6 moesten we al verzamelen. Brrrrr en t was nog koud ook. Samen met een gezin uit Mestreech en de gids Elias, zijn we op pas gegaan. We hebben arrdig wat verschillende beesten gezien. Zelfs een Hyena, jaja zelf gespot!!! Verder nog gnoes, zebra's, buffels, giraffen en heeeel heeeel veel bokjes, in het Afrikaans 'weerbok' genoemd. Een hele leuke dag maar onzettend vermoeiend. Ik kruip er dus nu ook snel in. op verdere berichtgeving moeten jullie dus wachten. Ik weet niet hoe het met de communicatie zit de komende dagen. Morgen vertrekken we naar Durban voor de beurs. Het is ruim 1100 km dus daar zijn we voorlopig nogwel mee bezig.
Dikke kus uit Sefapane

Oja Isa, ik heb Pumba gezien vandaag! Hij wilde alleen niet op de foto zonder zijn vriendje Timon. Jammer he.

Mascha, zo saai is t ook weer niet hoor haha. dit gedeelte bevalt me eigenlijk best goed (zeker met Joris zo dicht in de buurt ;o)

• 09 Mei 2007 - 07:35

Vinkenslag:

Lieve Loen. Allereerst gefeliciteerd met Vivian,36jaartje jong. We hebben ze al aan de lijn gehad en ze was vanochtend al heel erg verwend door Gerwin,Isa en Camiel.Ze voelt zich echt jarig. Drink samen met Jois maar en borrel op haar gezondheid. De reis die jij nu maakt spreekt ons zo wel aan, dus wie weet treden we wel in jouw voetsporen. We genieten altijd mee van je side. 4 keer per dag zoeken we jullie op. Groetjes natuurlijk ook voor Joris. Liefs mama.

• 10 Mei 2007 - 16:39

Oom Walther:

.... en Caatje geniet weer opnieuw van verweg zijn!
    groetjes van oom walther
    Heb je straks zaadjes van mooie bloemen??
    doei

• 11 Mei 2007 - 20:36

Walther En Bertie:

katelijne wat een mooie indrukwekkende fotos we volgen je gaan a.s, dinsdag bij je pa en ma asperges eten groetjes

• 12 Mei 2007 - 17:46

EJ, Marina En Anthe:

Ha Cat! Moet iedere dag aan je denken. Hoe is het daar? Aan je foto's te zien, volop genieten van het land en... Joris! Met ons en de kleine meid gaat het prima. Nou, geniet nog maar lekker een weekje. Liefs en dikke zoen, Marina

• 13 Mei 2007 - 08:33

"'moeder'':

Vandaag 'moederdag'', Lieve dochter, Bedankt voor de leuke atentie. Ik had ze bijna opgegeten,zo echt zijn ze. We zullen er toch maar iets anders mee doen.
    We horen dat jullie het heel druk hebben, maar dat het allemaal goed gaat.
    Hier ook. Dikke knuffel en tot mails.
    Pap en mam.

• 13 Mei 2007 - 09:07

Heleen,Roel En Lucy:

Kei mooi die foto's, we kunnen bijna niet meer wachten!!!. Geniet ervan de tijd zal wel omvliegen. Veel plezier!!!!!