kort berichtje - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu kort berichtje - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

kort berichtje

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

14 Mei 2007 | Zuid-Afrika, Durban

Zo te horen/lezen, heb ik het mooie weer meegenomen naar hier. Ik kan jullie dan ook even de ogen uitsteken met het feit dat ik vandaag heerlijk op een rustig (en veilig) stukje strand heb liggen zonnen. Heb vandaag dus ook voor het eerst met mijn voeten in de Indische oceaan gestaan. De stroming was best heftig dus ben maar niet gaan zwemmen. Het is dat mijn boek uit is want anders had ik daar nu nog gelegen. Voor morgen ga ik proberen een daytrip te regelen naar het land van de 1000 bergen. Volgens mij is dat een deel van Zululand. Mocht dit niet lukken, ik hoop dat hier een boekwinkel is zodat ik morgen weer relaxed naar het strand kan.
Meer heb ik eigenlijk vandaag niet te melden. Het luxe leventje bevalt me goed. Vanavond weer een of ander strandfeestje dus we komen onze tijd wel door. Als we woensdag trouwens naar de Waterbergen gaan (Kololo) dan schijnen we echt geen mobiel bereik te hebben en ook maar 1 landlijn. Dat wordt waarschijnlijk dus moeilijk communiceren. Zie de bui al hangen... Ik weer terug in Nl en Joris daar in de een bijna onbereikbaar stukje bush... misschien moet ik och maar gewoon hier blijven............???????

Dikke kus

  • 14 Mei 2007 - 15:27

    Vinkenslag:

    Ja,ja, zo gaat dat in de liefde!!!!!!!!!!!Wil je ons nog wel laten weten, hoe laat je a.s.zondag op Schiphol aankomt,voor we je echt kwijt zijn aan de Hollandse Afrikaan????????
    Ik ben vanmiddag(incognito)naar Disma ,het reisbureau, geweest en heb een gids van Zuid Afrika meegenomen. We kunnen jullie dan beter volgen.Het ziet er allemaal super uit. Dat wordt toch een moeilijke keuze,Istanbul of Afrika.

    Voor morgen Gefeliciteerd met Joris zijn vader en voor nu een dikke kus. Groetjes papa en mama.

  • 14 Mei 2007 - 17:36

    Nathalie:

    Hey Caatje!

    Ik kan de keuze voor je ouders wel wat vergemakkelijken... NAAR ZUID AFRIKA GAAN!! (Istanbul is mij niet echt bevallen en Zuid Afrika klinkt hemels!!! hihi...)
    Nou meis, geniet van je laatste weekje daar!!

    Liefs van Nathalie

  • 14 Mei 2007 - 17:40

    Liesje:

    Ik zie wel dat alles goed gaat.Geniet er nog maar van . Volgende week is het weer werken geblazen. Geniet nog maar van de zon, want hier is het nat, nat, nat.t. annelies

  • 14 Mei 2007 - 18:14

    Viv:

    Ho ho ho, dat gaat wel erg snel....
    Hoe kun jij nu ergens wonen waar geen internet of mobiele telefoon is...??

  • 15 Mei 2007 - 19:28

    Mama:

    test

  • 16 Mei 2007 - 12:24

    Hilde:

    Hey Cathelijne,

    Het klinkt nog steeds allemaal super!
    Alleen dat dagje strand zou ik dan weer helemaal niets vinden... ;-)
    Ik ben ook druk bezig met het plannen van mijn Thailand reisje. En verder heb ik tussendoor een huissie gekocht... joehoe!! Helemaal leuk!!
    Nou, ik denk je maandag weer op school te zien maar ben niet helemaal zeker nu ik dit allemaal lees en hoor hoe goed het je bevalt. Je kijkt maar, we zien wel hoe we het met de kids oplossen. Komt goed!! Have fun!!

    Liefs Hilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Durban

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 September 2008

40 jaar getrouwd

24 Juni 2008

Nog 4 weken!!!

22 September 2007

Tis hier fantastisch!!! Tingelingeling!

21 September 2007

¡Ola!

28 Juli 2007

Daar ben ik weer!
Cathelijne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 30633

Voorgaande reizen:

02 Mei 2009 - 07 Mei 2009

Valencia

04 Juli 2006 - 08 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: