Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen - Reisverslag uit Hedel, Nederland van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

29 Juni 2007 | Nederland, Hedel

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH het is weer zover! Ik mag weer op vakantie. Na nog een paar weken hard werken kan ik weer 5 weken de deur achter me dicht trekken hier in Hedel en vertreken naar het winterlandschap in Zuid Afrika. Jaja dan denk je de zomervakantie in te gaan, heeft het gewoon 10 cm gesneeuwd in Johannesburg! Tis toch niet te geloven?! Dat wordt dus serieus koukleumen, zeker omdat er geen verwarming schijnt te zijn.
Anyway, ik ben erg blij Joris weer te zien maandag dus heel koud zal ik het (hopelijk) toch niet krijgen....

• 30 Juni 2007 - 09:28

Hilde:

Hey!!!!
    Hoe is het nu? Lekker uitgeslapen? Mmm... lekker... mmmm. Ben maar vast begonnen met het contacten via de elektronische snelweg. Nogmaals veel plezier en een goede reis.

• 01 Juli 2007 - 12:07

Lucy:

Wrs lees je dit als je al in zuidafrika bent? Goede vlucht gehad en zitten de sneeuwboots lekker warm?
    Ik heb Joris gemailt .We hopen 2t/m 4 aug in Phalaborwa te zijn. Het zou kei leuk zijn om je daar te zien. Geniet van je "VAKANTIE"
    tot in Z.A.

• 02 Juli 2007 - 07:25

T.E. Tamminga:

Hallo Cathelijne,
    Vanmorgen las ik jouw berichtje dat je weer met vakantie gaat. Het is daar winter nu en dat betekent inderdaad: winterkleren aan,raar idee he ? We wensen je een hele fijne reis, veel plezier en veel moois toe....
    Hartelijke groeten van de familie Tamminga