BRR is dit nou wat ze bedoelen met ZOMER vakantie? - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu BRR is dit nou wat ze bedoelen met ZOMER vakantie? - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Cathelijne Damen - WaarBenJij.nu

BRR is dit nou wat ze bedoelen met ZOMER vakantie?

Door: Cathelijne

Blijf op de hoogte en volg Cathelijne

04 Juli 2007 | Zuid-Afrika, Pretoria

BRRR tis hier echt wel koud!
Er ligt nog net geen sneeuw en overdag in het zonnetje is het best lekker, tenminste.... als je een lange broek en een dikke trui aan hebt.
Maandag goed aangekomen. Ik natuurlijk erg blij dat ik niet via Londen ben gevlogen. Via Frankfurt ging het allemaal erg goed, slechts 30 minuten vertraging. De rest van de dag lekker rustig aan gedaan en weer lekker bijgekletst. Gisteren zijn we via Pretoria naar Kololo gereden. Aangezien Joris nog een afspraak had was ik even aan mijn lot over gelaten in een shoppingmall. Slechte zet want ben daar naar de kapper geweest. haha de volgende keer toch maar in Hedel.
Tis wel weer heel apart om hier op Kololo te zijn. Ergens al meteen wel vertrouwd. Grappig want ik ben hier maar een paar dagen geweest de vorige keer. We wonen nu in een leuk huisje met inderdaad wat ruimte. Ben vanochtend al aan het slepen geweest met de meubels om er wat van mezelf in te stoppen en om het wat gezellig te maken voor Joris. Dadelijk ga ik maar even lekker wandelen, kijken of ik nog wat mooi wild zie. De Koedoe's stonden net al in de voortuin!! Mooi hoor. Ik ga de boel hier eens verder verkennen. Joris moet echt wel werken dus ik moet mezelf gaan vermaken voor een groot deel. Komt goed (hoop ik).
Dikke kus en tot snel

  • 04 Juli 2007 - 09:31

    Vinkenslag:

    2de poging.We bleken niet goed aangemeld te zijn Het email adres is gewijzigd. Nu hopelijk beter.De regenkomt hier met bakken naar beneden,het is herfst. Jammer voor al die mensen in een tentje. Geniet maar van dat zonnetje bij jullie,en zoek een leuk baantje anders verleer je het werken nog.Verder alles goed. Gaan zondag feesten met Frans en Coleet. Die zijn 40 jaar getrouwd. Mailtje van jullie zou echt een verrassing zijn.Ik zal hun adres opzoeken.
    Maak er een fijne vakantie van, knuffel mama.

  • 04 Juli 2007 - 13:58

    Mama:

    Zoals beloofd.
    fdamen@tiscali.nl
    Vreemd @ maar het is waarschijnlijk een Hollandse aap.

  • 05 Juli 2007 - 21:32

    Marientje:

    Ha scheet!
    heb net je berichten gelezen..klink nog niet helemaal positief..effe wennen inderdaad ineenkeer die rust na zo'n drukke tijd hier.
    ik hoop dat je een hele fijne tijd tegemoet gaat en dat die vent van je veel tijd voor je vrij gaat maken!
    Ha ha....nou fam van Pelt gaat lekker onder de wol.
    nou,dikke kus lieve Cat en groetjes aan joris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 September 2008

40 jaar getrouwd

24 Juni 2008

Nog 4 weken!!!

22 September 2007

Tis hier fantastisch!!! Tingelingeling!

21 September 2007

¡Ola!

28 Juli 2007

Daar ben ik weer!
Cathelijne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 30634

Voorgaande reizen:

02 Mei 2009 - 07 Mei 2009

Valencia

04 Juli 2006 - 08 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: